berkongsi pada yang sudi

sampaikan walau satu Aayat







Thursday, July 29, 2010

Sesungguhnya Aku Bahagia..

Julai 2010 dah nak sampai ke penghujungnya..banyak yang berlaku dalam Julai ini..pastinya ulang tahun aku yang ke4..aku dibius cinta..hahaha..(suami aku tak kasi aku cover pasal anniversery ni..kata dia tanak satu dunia tau kisah kami..ok la bang..i follow...)so terpaksa titik...

sesungguhnya aku dibius cinta..hahaha..nk ingkar la tu..

memang banyak yang berlaku dan banyak sangat yang aku nak tulis dalam blog ni..aku tengok kucing pun aku rasa nak taip sesuatu tentang kucing..kikiki..tapi disebabkan beberapa tuntutan aku terpaksa biarkan blog ni sepi..pasal mavi marmara pun aku amik masa yang lama untuk menulis..alhamdulillah aku selesai buat liputan walaupun aku rasa ia bukan paparan yang baik tentang mavi marmara tu..banyak sangat dalam kepala ni..yang pastinya berkenaan PhD aku sendiri..

sesungguhnya aku bahagia..

mana tak bahagia beb..bab 1 aku dah siap..walaupun belum diedit sepenuhnya oleh my lovely penyelia tu tapi sekurangnya dia terima bab 1 aku..nanti akan ada la penambahan dan pengurangannya..syukur..walaupun tersasar 2 minggu dari tarikh yang aku jangka..aku selesai juga dan hantar sebelum Ogos menjelma..bagi aku membeli kepercayaan seseorang sangat penting..cara nak beli ialah dengan kita lakukan yang terbaik..in sya Allah bila orang dah mula percaya pada kita langkah seterusnya akan lebih mudah..sebab penyelia tu juga adalah manusia..so jangan takooottt sangat ye amnah! hahaha..mana tak takooottnya..sebab hantar lambat..hehe..rasa macam budak dajah 1 je..sejuk kaki tangan..

yeahhh aku bahagia..

so apalagi sebab dah berjaya hantar bab 1 aku raikan diri sendiri..tak masuk ukm ke hari ni? suami aku tanya..tak..ummi nak rehat..sakit otak nak siapkan keje baru ni..ok..jom kita pegi makan...kat mana? warta nak? abang nak makan beriani kambing..tapi pastu nak g sekoloh terus..okeh tunggu ummi siap..maknanya dia pegi dengan motor aku pegi dengan keta..ni memang rutin kami..sibuk macam mana pun aku akan luangkan satu pagi untuk berdating dengan suami..anak tak leh ikottt ok..anak hantar taska awal-awal lagi..tak leh kaco ayah ummi dating hehe..kuar jalan-jalan..(pegang-pegang tangan ..gelenyarsss!)..makan sama-sama..biasanya dekat-dekat je..padan la dengan duit kami yang ciput ni ha (cessss!)..tapi alkisahnya sampai warta aku tak makan pun..tengok beriani mamak tu sebenarnya tak lalu (syyyyy tak cakap pun kat tok laki aku ni ha..sebab tengok dia excited sangat dengan kambing tu)..jadi teman je la..sebek tengok orang makan..hehe..ok dah tu asalkan kami boleh bersama..memang gelenyarsss...hehe

ok la..nak sambung keje dah..ada lagi yang berlaku dalam julai baru ni..nanti aku kongsi..

sesungguhnya aku bahagia..terima kasih Tuhan atas nikmat anugerah perasaan ini..aku akan nikmatinya sebaik mungkin kerana setiap yang kau beri yang aku lihat baik atau buruk adalah yang terbaik engkau berikan padaku..terima kasih ya Allah..

2 comments:

  1. suka tengok am bahagia...semoga dirahmati-Nya selalu....ameen!from: ida

    ReplyDelete
  2. ida..tq..am pun doa untuk ida jugak..hehe..

    ReplyDelete